• Ми працюємо! Обери супермаркет для отримання замовлення

Не забудь обрати супермаркет
Знайдеш все, що треба! Знайдеш все, що треба!
Вхід
Ваш кошик ще порожній :(
Перегляньте акції чи товари з надкушеними цінами.
Ви обов’язково знайдите собі щось до смаку!

Умови здійснення замовлення

Умови здійснення та отримання замовлення

Робити покупки на нашому сайті дуже зручно.
Мінімальна сума замовлення від 200 грн. Якщо Ви замовляєте товар з Головного складу до супермаркету, мінімальна сума замовлення від 1000 грн.

Самовивіз із супермаркету

Ви завжди можете безкоштовно забрати своє замовлення в одному з наших супермаркетів самостійно. Замовлення самовивозу видаються до 17:00 або на наступний день. Оплачене замовлення зберігається впродовж 3 днів, не оплачене замовлення потрібно забрати протягом доби. Не забрані вчасно замовлення - повертаються в продаж.

Інтернет замовлення з Головного складу

Якщо товар в потрібній кількості відсутній на супермаркеті, замовляйте його з Головного складу. Мінімальна сума замовлення з Головного складу до супермаркету від 1000 грн. Замовлення доставляється на вибраний Вами супермаркет протягом 7 робочих днів. Оплата замовлення може здійснюватись під час оформлення або в момент отримання товару на супермаркеті

У нас діє безкоштовна кур’єрська доставка в місті Полтава:

  • З головного складу (м. Полтава).
  • З супермаркету вул. Шевченка, 45.
  • З супермаркету вул. Героїв АТО, 71а.
У Полтаві діє безкоштовна кур'єрська доставка з понеділка по неділю,  з 9-00 до 17-00. Доставка по м. Полтава відбувається протягом 1-2 днів з моменту підтвердження замовлення.
Відправка замовлень, через перевізника відбувається тільки при попередній оплаті замовлення (повністю, або частково, детальніше у розділі "оплата").
При замовленні кур’єрської доставки по місту можлива оплата замовлення банківським переказом або при отриманні замовлення, спосіб оплати обирайте при оформленні замовлення.
Звертаємо увагу , якщо Ви замовили доставку через "Нову Пошту" і посилка знаходилася на відділенні 5 днів, то вона повертається до відправника згідно правил "Нової пошти".
Якщо при замовленні товару доставкою через "Укрпошту" посилка знаходилася на відділенні 7 днів, то вона повертається до відправника згідно правил " Укрпошти".
Звертаємо Вашу увагу, при замовленні товару Укрпоштою, якщо замовлені товари перевищують довжину 70 см, то Укрпошта рахує такі відправлення за збільшеним тарифом. Якщо одна зі сторін відправлення перевищує 70 см - розрахунок здійснюється за формулою: 4 х вартість фактичної ваги. З тарифами можете ознайомитися на сайті перевізника.

Оплата

Безготівковий платіж

Безготівковий платіж являє собою перерахування коштів на банківський рахунок. Реквізити для оплати надсилаются на вказану електронну адресу після оформлення замовлення. Рахунок оплачується тільки після формування Вашого замовлення і його підтвердження, але не пізніше 3 (трьох) діб після отримання реквізитів для оплати. Якщо замовлення не буде оплачено впродовж 3 (трьох) діб - воно автоматично видаляється. Залежно від того, який банк Ви оберете, комісія може становити до 2%.
Оплата замовлення здійснюється переказом коштів на рахунок ПриватБанку.
Отримувач: TA-DA!
ЄДРПОУ: 3185112334
Р/рах: UA023314010000026008054210133
МФО: 331401
Ваше замовлення буде відправлене після отримання сплати.

Легко оплатити замовлення за допомогою терміналу ПриватБанку.

Оплата через Приват24 з комп’ютера.

Оплата через додаток Приват24 за допомогою смартфону.

Оплата за допомогою LiqPay.

Оплата за допомогою LiqPay

LiqPay - це система миттєвих платежів, що створена ПриватБанком (Україна). LiqPay дозволяє легко відправляти гроші з банківської картки систем VISA/MASTERCARD або будь-якої картки ПриватБанка на віртуальний рахунок в системі LiqPay, що прив'язаний до номеру мобільного телефону. За допомогою рахунку в LiqPay ви можете розраховуватися в нашому інтернет-магазині.

Доставка

Кур’єрська доставка

У Полтаві діє безкоштовна кур’єрська доставка (лише у межах міста), при замовленні від 200 гривень. Замовлення вагою понад 7 кг. або більші за габаритні розміри 50х50х50 сантиметри, доставляються до під’їзду


При замовленні товару через дзвінок менеджеру, бонуси не нараховуються. При доставці товару кур’єром або самовивіз з супермаркету, бонуси нараховуються згідно відсоткової  ставки на вашій бонусній картці.

Це стосується, як фізичної так і віртуальної бонусної картки.
Принцип нарахування бонусів: менеджер під час відправки товару через перевізника, надсилає на поштову адресу клієнта номер декларації, відділення, назву перевізника, а також суму бонусів, яку йому нарахована. Бонуси нараховуються на Вашу бонусну карту протягом 24-х годин. Цими бонусами можна розрахуватися за товар при наступній покупці.

Приклад нарахування бонусів

Товар

Ціна

 

Сума

 

1

Лялька

100

 

100

 

 

 

 

бонуси

4,5

 

1

Спінінг

500

 

500

 

 

 

 

бонуси

22,5

 

2

Пральний порошок

400

 

400

 

 

 

 

без бонусів

 

 

1

Велосипед

1000

 

1000

 

 

 

 

бонуси

45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

разом

 

2000

до сплати

 

 

 

 

 

 

 

 

бонусів

 

72

(на наступну покупку)

Накладений платіж

Також просимо звернути вашу увагу на те, що для підтвердження вашого замовлення необхідно внести аванс в розмірі 10% від суми замовлення, але не меншу, 100 гривень. Також хочемо повідомити , якщо Ви замовили доставку через "Нову Пошту" і посилка знаходилася на відділені  5 днів то вона повертається до відправника  згідно правил"Нової пошти".

Доставка до відділення служби доставки

Доставка товарів з інтернет магазину TA-DA! здійснюється сторонніми службами доставки. Вартість та терміни доставки визначається згідно тарифів цих компаній. Орієнтовну вартість доставки Вашого замовлення можна дізнатися на сайтах служб доставки. Щоб довідатися про вагу і об’єм Вашого товару, які необхідні для проведення даних розрахунків, Ви можете зателефонувати нашому менеджеру. Остаточна сума оплати за доставку буде визначена у відділенні співробітниками обраної Вами служби доставки.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно обов'язково скласти акт (претензію) в пункті прийому замовлення та повідомити нам про те, що трапилося за тел: 0 800 759-119; (044) 221-15-16(099) 413-72-59; (067) 539-34-77; (063) 963-61-31
Якщо скляні вироби не оглядаються при отриманні у відділенні перевізника і немає акту перевізника про те, що товар був пошкоджений під час транспортування, ми не розглядаємо претензії, щодо пошкодженого товару.
Вхід
Нагадати пароль

Новий користувач TA-DA?

Зареєструйся!
Реєстрація
Ваша адреса
Ваш пароль
Розсилка новин