Умови здійснення та отримання замовлення
Як скасувати замовлення?
Ви можете скасувати замовлення в особистому кабінеті на сайті, у мобільному додатку або залишити звернення у розділі Контакти.
Яка мінімальна сума замовлення?
Мінімальна сума замовлення для самовивозу із супермаркету становить 50 грн.
На сайті вказано, що товару немає в наявності, як замовити?
Натиснувши сірий конверт «Немає в наявності» необхідно ввести свою адресу електронної пошти та ми надішлемо Вам повідомлення, як тільки товар з'явиться в наявності.
Як замовити потрібний розмір, колір або вид товару?
Під час оформлення замовлення в полі Коментар Ви маєте можливість зазначити бажаний розмір, колір або вид товару.
Невідповідність по відвантаженню – що це означає?
Це означає, що на момент надходження Вашого замовлення в обробку кількість товару на складі була меншою, ніж Ви замовили.
Чому, коли я робив замовлення, товар був у наявності, а при комплектації - менеджер передзвонив і сказав, що цього товару немає в наявності?
Оскільки у нас дуже великий асортимент товарів, інформація про залишок, на момент Вашого замовлення, може ще бути не оновленою. Сподіваємося на ваше розуміння в цьому питанні.
Як зробити замовлення?
Оберіть потрібний товар, додайте його до кошика, підтвердіть замовлення та оберіть точку видачі: найближчий супермаркет TA-DA!, або доставкою Нова Пошта до вашого населеного пункту.